----------------------------------------------------
2019-2020 "ΔΙΑΠΟΡΘΜΕΥΩΝ ΛΟΓΟΣ"
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ
ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ
ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ
ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
·
ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ. Κατάσταση περιορισμένης πραγματικότητας.
(ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΖΗΣΙΜΟΥ ΛΟΡΕΝΤΖΑΤΟΥ: «ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ - Γ.ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΣ»)
·
«ΕΥΒΟΕΙΣ: ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ
ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΚΑΛΕΜΗΣ
·
«Ο ΑΒΒΑΣ ΙΣΑΑΚ
Ο ΣΥΡΟΣ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ» ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑΣ
·
ΓΙΑΤΙ Η
ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ROGER SCRUTON
·
« ΕΝΔΥΜΑ ΟΥΚ ΕΧΩ » Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ
ΓΥΜΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ. KAΛΕΜΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
·
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕ… ΚΑΙ Η ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ . Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ
·
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ. Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
·
Η ΥΠΑΚΟΗ ΩΣ ΟΔΟΣ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑΣ. ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ
ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ
ΥΠΑΚΟΗΣ (Ἀποσπάσματα ἀπό τό βιβλίο
τοῦ Ἱερομονάχου ΠΕΤΡΟΥ: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟ).
·
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
«ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ» ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ
·
ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΘΟΝΗ: Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΩΣ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ.
MICHEL DESMURGET
·
«ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΣΑΙ ΤΩ ΚΥΡΙΩ».
ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
·
ΘΕΕ ΜΟΥ, ΘΕΕ ΜΟΥ, ΙΝΑ ΤΙ ΕΓΚΑΤΕΛΙΠΟΜΕΝ ΣΕ; Π.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ MUSE
·
ΔΙΕΡΕΥΝΟΝΤΑΣ
ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
·
ΟΤΑΝ Η
ΑΓΩΓΗ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ.-Η ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΨΑΛΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ
ΣΟΦΙΑΣ. ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
·
Η
ΜΕΘΕΚΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΟΣ ΑΡΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
·
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ. e-cave. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
·
Η ΘΥΡΑ
ΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
· ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ. Κατάσταση περιορισμένης πραγματικότητας. (ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΖΗΣΙΜΟΥ ΛΟΡΕΝΤΖΑΤΟΥ: «ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ - Γ.ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΣ»)
· «ΕΥΒΟΕΙΣ: ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΕΜΗΣ
· «Ο ΑΒΒΑΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ» ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑΣ
· ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ROGER SCRUTON
· « ΕΝΔΥΜΑ ΟΥΚ ΕΧΩ » Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΜΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ. KAΛΕΜΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
· ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕ… ΚΑΙ Η ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ . Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ
· ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ. Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
· Η ΥΠΑΚΟΗ ΩΣ ΟΔΟΣ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑΣ. ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ (Ἀποσπάσματα ἀπό τό βιβλίο τοῦ Ἱερομονάχου ΠΕΤΡΟΥ: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟ).
· ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ «ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ» ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ
· ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΘΟΝΗ: Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΩΣ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ. MICHEL DESMURGET
· «ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΣΑΙ ΤΩ ΚΥΡΙΩ». ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
· ΘΕΕ ΜΟΥ, ΘΕΕ ΜΟΥ, ΙΝΑ ΤΙ ΕΓΚΑΤΕΛΙΠΟΜΕΝ ΣΕ; Π. ΣΤΕΦΑΝΟΣ MUSE
· ΔΙΕΡΕΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
· ΟΤΑΝ Η ΑΓΩΓΗ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ.-Η ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΨΑΛΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ. ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
· Η ΜΕΘΕΚΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΟΣ ΑΡΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
· ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ. e-cave. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
· Η ΘΥΡΑ ΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ. ΑΘΗΝΙΩΤΗ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου